Юлія Пінчук
Українська маркетологиня, бренд-консультантка та фахівчиня зі стратегічного розвитку у сфері краси. Упродовж п’яти років очолювала «La Fleur» — легендарний київський салон із понад 20-річною історією, де з успіхом запроваджувала сучасні методи маркетингу, зміцнила команду і підвищила репутацію бренду. Після цього вона відкрила власний салон «Fluffy», де втілювала філософію «чистої краси».
У США Юлія Пінчук заснувала компанію «GlowConnect LLC», яка допомагає натуральним і органічним брендам розвиватися через якісний маркетинг, SMM, PR та стратегічне позиціонування. Про її досвід, експертність і підхід неодноразово писали такі міжнародні видання, як The Hype Magazine, The Los Angeles Tribune, Voyage LA, Transit Tomorrow та інші.
Активно долучається до волонтерської діяльності, жіночих бізнес-спільнот, підтримує соціальні ініціативи.
Книжка «КРАСА ЗІ ЗМІСТОМ СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЕКО-БРЕНДУ» Юлії Пінчук — це ваш перший крок до створення сильного бренду зі змістом. Вона є результатом її професійного досвіду, помилок, прозрінь та маленьких перемог у б’юті-індустрії. «У світі, де краса часто є лише картинкою, мені захотілося говорити про неї глибше — як про сенси, цінності, про бізнес, який є відповідальним, — каже авторка. — Тож моя книжка для тих, хто хоче створити бренд, якому довірятимуть. Хто прагне не просто продавати крем, а надихати! Хто будує не тільки візуальний стиль, а й живу історію, яка відгукується людям».